Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tihiatvik
Категория: Технологии
Прочетен: 46371
Постинги: 5
Коментари: 23
Гласове: 10
Постинг
22.02.2009 21:19 - Тихият вик 1
Автор: tihiatvik Категория: Други   
Прочетен: 12212 Коментари: 7 Гласове:
0



Тихият вик - 1-ва част, 10 мин.




Гласувай:
0



1. анонимен - тихият вик
27.02.2010 00:51
Този филм трябва да го види всяко младо момиче и жена ! Моята душа е наранена !
цитирай
2. анонимен - tixiqt vik
10.03.2010 13:02
mili geni nepravete tazi gre6ka kato men posle nikoga nqma dasigo prostite molqvi pomislete predi da go napravite
цитирай
3. анонимен - ---
11.03.2010 20:51
Това е жестоката истина за аборта! Макар и много прости хора,това да са просто делящи се клетки и че ембриона не е човек. Та нали всички сме били ембриони що за невежество е това. Българите са с много ниска сексуална култура, или пък има и друга група каято е информирана относно контрацепцията, но предпочитат да си правят кефа и после да ходят на аборти.За мен такива жени не заслужават никога да станат майки!
цитирай
4. анонимен - NE, tozi film trqbva da go vidi vsqko ...
16.03.2010 00:40
NE,tozi film trqbva da go vidi vsqko jivo sa6testvo,koeto moje da ima deca-vsi4ki mom4eta i momi4eta.Ne sam li prava,za6toto za dete sa neobhodimi dvama,nali?Kolkoto e otgovornosta na momi4eto tolkova e i na mom4eto,makar 4e realnostta pokazva savsem drygo.Mladoto pokolenie se otnasq savsem bezotgovorno i nehaino kam tova ,zatova i sme na edno ot parvite mesta po broi na abortite.Za jalost tova e jestokata deistvitelnost,no vinata e parvo na nas roditelite,za6toto nie sme tezi,koito trqbva da nay4im mladite da se otnasqt s otgovornost kam seksa,a ot tam i s posledicite ot nego.
цитирай
5. анонимен - 1234567
30.05.2010 21:07
Бе вие луди ли сте, ова е аборт на 4 месечен плод. в БГ това се прави до 12 г.с., а ако се направи до 6 г.с. е само кървене, това е силно манипулативен филм. Има случаи, в които абортът е наложителен.
цитирай
6. анонимен - отговор на анонимен - 1234567
31.05.2010 10:40
Това е документален филм за който са използвани кадри от видеозон направени с изследователска цел от доктор аборционист, който преди това се е борил за правото на аборт. След като вижда реакциите на дете в 12 гестационна седмица по време на аборта, променя изцяло мирогледа си и прави този филм. Във филма нагледно е обяснено с модели на зародиши, така че който го гледа може да се убеди сам. В четвъртият месец зародиша е вече 20-25 см. / за сравнение в 11 седмица е 5 см./и ако се видят илюстрации ще се разбере, че в никакъв случай не може да се движи така свободно из утробата както се вижда на филма. В четвъртият месец детето вече стои изправено с главата нагоре. И за какво "просто кървене" говорите след като на 18-20 ден сърцето на зародиша - каквито сме били всички ние - започва да бие.
цитирай
7. анонимен - vinagi sam bila protiv abortite ...
07.06.2010 18:09
vinagi sam bila protiv abortite nikoga ne sam pravila i nqma da napravq az sam maika na edno detence na dva meseca iskam i vtoro nemoga da si predstavq kak moje6 da ubie6 edno takova angel4e koeto ne e vinovno za ni6to nikoga ne sam znaela kakvo to4no predstavlqva aborta misleh si 4e v na4aloto si e edno malko semence koeto nqma ni6to i ni6to ne razbira i vapreki tova sam bila protiv abortitte no sega kogato gledah tova klip4e se razplakah kogato neiska6 dete ima hilqdi na4ini da se predpazi6 dr e vaprosa 4e ima mn glupavi hora koito qvno nz kak da se predpazqt i predpo4itat da ubiqt edna 4ista i nevinna du6i4ka
цитирай
Търсене

Архив